Sieci bezprzewodowe

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 08:53:25 MET DST

Witam

Mam bezprzewodowy router Asusa WL-520g. Znalazłem jakaś starą karte na PCI
DWL-520+. No i coś ten tamdem mi sie nie zgrywa. Dlink wykrywa router,
pokazuje że ma pełen zasięg, ale nie potrafi się zalogować(WinXPSP2).
Pisze mi że
System Windows nie może połączyć się z wybraną siecią. Sieć może być poza
zasięgiem.
Sieć jest szyfrowana przez WEP. Czy to może być wina karty? Ten dlink to
jakiś stary zabytek jest, może nie obsługiwać WEPa?
Co może być przyczyną że nie karta nie może nawiązać połączenia?

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski