Re: XP Pro - jak przeniesc pulpit?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 08:23:08 MET DST

Dnia Thu, 30 Aug 2007 13:59:57 +0200, Kajetan napisał(a):
> Da sie. http://support.microsoft.com/kb/236621

Kurczę, szkoda że nie zapytałem wcześniej - teraz to nie chce mi się
ponownie instalować windows...

Próbował ktoś drugiego z wymienionych sposobów - tego ze zmienianiem w
rejestrze? Co prawda TweakUI pozwala na przeniesienie folderu "Pulpit" dla
konkretnych użytkowników, ale perspektywa przeniesienia całego D&S wydaje
się być baardzo kusząca...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944