Grupa robocza w domenie

Autor: Luk <Brak_at_brak.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 19:16:05 MET DST

Witam

Są komputery pracujące w domenie (na serwerze jest Windows 2003 Server).
Jeżeli wchodzę do Otoczenia sieciowego, mogę przeglądać komputery, które są
widoczne. I teraz moje pytanie, czy te komputery pracują w grupie roboczej
(mimo, że są w domenie), czy jednak czymś różnią się od tej "zwykłej", czyli
bez domeny, grupy roboczej? Na komputerach jest Windows XP. Z góry dziękuję
za pomoc.

Pozdrawiam
Łukasz