ERD Commander 2005 i XP

Autor: Juzek Kocimientka <kocimientka_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 12:58:01 MET DST

Po odpaleniu kompa ERDC nie rozpoznaje instalacji (brak okna wyboru
instalacji). Po uruchomieniu ERD wejście do katalogu Windows zawiesza
okienko. Dzieje się tak na ERD 2003 i 2005 a co ciekawe ERD 2000 radzi
sobie znakomicie - zarówno rozpoznaje instalację jak i pozwala łazić po
katalogach.

Sam system nie startuje - BSOD (stop -> IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL) bez
względu na opcję uruchomienia. Moja znajomość ERD Commandera jest w
gruncie rzeczy słabi. Nie wiem jak rozpoznaje instalacje, czy ma jakieś
logi sam z siebie.