Re: drukowanie dwóch na stron na jednej poprzez zrzuty ekranu

Autor: AdamS <ad.as_at_wycinanka.interia.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 09:01:53 MET DST

danonwoj wrote:

> Zapis na dysku nie jest potrzebny, tym bardziej, że takich wydruków potrafię zrobić 50 dziennie, czyli około 300 stron idzie na coś takiego. Robota głupiego, ale niestety taki proces w firmie. Gdyby udało się dwie strony "automatycznie" drukować na jednej poprzez print screen, to szło by "tylko" 150 stron, co jest oszczędnością. Procesu jak na razie nie da się zmienić, ale usilnie nad tym pracuje.

Chodziło mi o to, że gdyby zapis na dysku nie był problemem to można
to zrobić tak:
Jakiś program do zrzutów pracuje w tle i robi zrzut po kombinacji
klawiszy albo automatycznie co jakiś czas
Równolegle pracuje np word z odpowiednim makrem, które wstawia,
formatuje, drukuje i usuwa uprzednio zapisane zrzuty.
Sprowadzałoby się to do 4 kliknięć klawiatury
1 - 1-szy zrzut
2 - 2-gi zrzut
3 - alt-tab na worda
4 - uruchomienie makra
ewentualnie 2 pierwsze mozna pominąć w przypadku automatycznych
zrzutów

Jest też radykalne rozwiązanie - napisać odpowiednią aplikację
obsługującą clipboard w sposób tobie przydatny

> W związku z czasochłonnością samej pracy, dodatkowego czynności związane z zapisem, kopiowaniem itp., dodatkowo czynią takową pracę męczącą.

a myślałem że ja jestem bardzo leniwy ;)

--
Pozdrawiam AdamS