Re: drukowanie dwóch na stron na jednej poprzez zrzuty ekranu

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 12:43:10 MET DST

danonwoj pisze:
> Witam,
>
> Mam następujące zagadnienie do rozwiązania:

> [...]
Robię podobne rzeczy inaczej.
a) przerobienie na .pdf (wirtualna drukarka)
b) sklejenie w całość (fpdf), ze zmianą kolejności stron
c) wydruk z pomocą Foxit'a (wersja starsza 1.3, nowsza psuje marginesy)

Wbrew pozorom nie ma wiele roboty.

To służy mi akurat do wydruku książek (maksymalnie 4 strony na 1 stronie
kartki, ale da się więcej :) ), tnie się później przez szerokość strony i
składa zeszyciki o określonej (z góry zadanej ilości stron).

--
Artur