Re: Niebieski ekran po rollupie-1

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 18:46:28 MET DST
Message-ID: <16dv4zqa30rz2.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Mon, 27 Aug 2007 10:15:48 +0200, michalek napisał(a):

> ">>
>>> Może podpowiedz jak odinstalować tego Rollup'a
>>> i w ten sposób przywrócę działanie systemu :)
>>
>> Możesz przeinstalować system w trybie naprawczym
>> http://support.microsoft.com/kb/292175/.
>> Wcześniej jednak przeczytaj fragment o gina.dll tutaj:
>> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;156669
>
> Dzięki za Twoje cierpliwe podpowiedzi.
> Sprawdzę tę gina'ę ale obawiam się że jednak dojdzie do
> tej reinstalacji naprawczej. Obawiam się jej bo nie chciałbym,
> żeby coś się popaprało z ustawieniami programów (a jest ich
> troszkę na tym komputerze). Na dodatek po tej naprawczej
> reinstalacji będzie trzeba ponownie doinstalowywać SP4.
>
> A czy nie mogę osiągnąć prościej rezultatu poprzez uruchomienie
> programu spuninst.exe z folderu zapasowego jaki powstał
> w folderze Winnt w wyniku instalacji Rollup'a?
> Czy to nie przywróci mi systemu do postaci sprzed tej aktualizacji?

Prawdopodobnie tak, ale sytuacji takich jak Twoja było zbyt mało, żeby
Ci odpowiedzieć ze stuprocentową pewnością. Może zanim zaczniesz
wprowadzać pewne nieodwracalne zmiany w systemie, zrób obraz partycji i
zapisz go na płytkach DVD bądź na drugiej partycji. Polecam program
BootIt http://www.terabyteunlimited.com - nie wymaga on instalacji na
hdd, można go uruchomić z płytki CD bądź z dyskietki, potrafi podzielić
istniejącą partycję i/lub nagrać jej obraz bezpośrednio na nośnikach
CD/DVD oraz na wszelkiego rodzaju napędach USB 2.0 i firewire.

-- 
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Mon Aug 27 18:55:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Aug 2007 - 19:42:03 MET DST