Re: Niebieski ekran po rollupie-1

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 10:15:48 MET DST

">>

> Możesz przeinstalować system w trybie naprawczym
> http://support.microsoft.com/kb/292175/.
> Wcześniej jednak przeczytaj fragment o gina.dll tutaj:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;156669
> --
> M. [Windows - Shell/User MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Dzięki za Twoje cierpliwe podpowiedzi.
Sprawdzę tę gina'ę ale obawiam się że jednak dojdzie do
tej reinstalacji naprawczej. Obawiam się jej bo nie chciałbym,
żeby coś się popaprało z ustawieniami programów (a jest ich
troszkę na tym komputerze). Na dodatek po tej naprawczej
reinstalacji będzie trzeba ponownie doinstalowywać SP4.

A czy nie mogę osiągnąć prościej rezultatu poprzez uruchomienie
programu spuninst.exe z folderu zapasowego jaki powstał
w folderze Winnt w wyniku instalacji Rollup'a?
Czy to nie przywróci mi systemu do postaci sprzed tej aktualizacji?