Re: niebieski ekran - problem z ntfs.sys

Autor: yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 18:19:40 MET DST

" Adamq" <mazur18a@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:faknuq$hpj$1@inews.gazeta.pl...

> pod warunkiem, że (uszkodzony dysk????) dysk został wcześniej podzielony
> na
> partycje, wtedy odzyskasz wszystkie dane..... ale nie z dysku C - który
> zostanie sformatowany i po wgraniu systemu uruchomi komputer.
>
> --

No właśnie chodzi o to, że te dane o które mi chodzi siedziały w Moje
Dokumenty a to
zwykle siedzi na dysku z systemem niestety. Mam dalej nadzieję, że niewiele
z tego zostało nadpisane
bo jak już pisałem rocovery doszło tylko do 1% zanim się zdecydowałem że to
może być jednak nie
najlepszy pomysł i wyłączyłem komputer. Z drugiej jednak strony dojście do
1% zajęło kilka minut więc
możliwe że tylko pasek postępu nie uaktualniał się jak trzeba. Narazie nie
mam gdzie tego podłączyć
bo dysk to SATA z laptopa więc gniazdo niestandardowe. No ale zobaczymy czy
coś się jeszcze da
z tym zrobić.
Dzieki jeszcze raz i pozdrawiam
yaro