Re: IBM T42p i zagubiona płytka instalacyjna - problem z licencją/instalacją systemu

Autor: Józef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 13:21:01 MET DST

> Witam
>
> Od ponad roku mam IBM T42p UXGA i dzisiaj padł mi ostatecznie
> system. Niby nic wielkiego, zrobiłem backup na inny dysk i
> przystąpiłem do reinstalacji systemu - i tutaj pojawił się problem -
> nie mam ani partycji ani płyty Recovery :/
>
> Próbowałem zainstalować system z innej płyty z Windowsem (WXP Pro PL
> OEM SP2) ale nie chce przyjąć klucza z naklejki na notebooku :/
>
> Na razie zainstalowałem wcześniej wspomniane WXP Pro PL OEM SP2 ale
> kiedyś trzeba będzie dokonać aktywacji i jeden z komputerów w biurze
> [...]

Obawiam się, że tylko serwis. Płytki dużo nie kosztują.
Płytki raczej nie były dołączane do tych notebooków.
Można je zrobić z działającego komputera, ale będą one zawierać już
numer seryjny systemu.
Dlaczego nie masz partycji recovery? Coś jej robiłeś?
Ja nawet po zmianie dysku na nowy utworzyłem partycję recovery.
Może partycja jest tylko jej nie widać?

--
Józef