IBM T42p i zagubiona płytka instalacyjna - problem z licencją/instalacją systemu

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001_at_dont.g.o2.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 21:22:22 MET DST

Witam

Od ponad roku mam IBM T42p UXGA i dzisiaj padł mi ostatecznie system.
Niby nic wielkiego, zrobiłem backup na inny dysk i przystąpiłem do
reinstalacji systemu - i tutaj pojawił się problem - nie mam ani
partycji ani płyty Recovery :/

Próbowałem zainstalować system z innej płyty z Windowsem (WXP Pro PL OEM
SP2) ale nie chce przyjąć klucza z naklejki na notebooku :/

Na razie zainstalowałem wcześniej wspomniane WXP Pro PL OEM SP2 ale
kiedyś trzeba będzie dokonać aktywacji i jeden z komputerów w biurze
przestanie działać :/ Wie ktoś skąd można zdobyć płytkę recovery z
instalką Windows XP Pro PL do IBM T42p? A może ktoś ma taką płytkę i
mógłby mi pomóc (mogę udostępnić serwer FTP) ewentualnie wysłać pocztą?

Ze względu na pracę bardzo mi zależy aby jak najszybciej postawić na tym
notebooku legalny system.

--
GG:2236900