Re: FAT32, quota, monitorowanie rozmiaru folderu

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 11:34:51 MET DST

Grzegorz Niemirowski pisze:

> A czym nagrywasz? W Nero widać bieżące zapełnienie płytki podczas
> dodawania plików do nagrania do listy.

To wiem. Ale to jest niewygodne, musze te zdjecia ogladac i na biezaco
selekcjonowac. W przypadku dodawania od razu to trzeba plik przeciagnac
do Nero, potem z nero wrocic do przegladarki, na dluzsza mete troche
upierdliwa procedura. A tak to przy przegladaniu (uzywam XnView) nawet w
trybie "full screen" daje "c", "enter" i fotka laduje w folderku do
nagrania. Chcialbym tylko wiedziec w dowolnym momencie ile jeszcze
miejsca mi zostalo do zakladanych 700MB.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl