Re: Konta domenowe i uprawnienia do LPT

Autor: marcini <i-marcin_at__NIE_CHCE_SPAMU_tlen.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 12:20:57 MET DST

Rafał Zawierta pisze:
> Czy istnieje jakiś sposób na to, aby PonyProg jednak programował te
> AVRki z kont użytkowników? Ostatnio jako protezę zrobiłem "runas
> /user:lokalny_administrator /savecred", ale to mija się z celem, bo:
> a) muszę podać hasło lokalnego admina
> b) tak odpalony program PonyProg ma dostęp do wszystkich katalogów
> domowych (czyli również do innych użytkowników).

Zeby nie podawac hasla admina mozesz uzyc np. Sudo for Windows:
http://sourceforge.net/projects/sudowin
albo MyRunAs
http://vittoriop77.altervista.org/myrunas.php
tylko nie wiem jak z bezpieczenstwem tego ostatniego, bo tam sie tworzy
plik w ktorym haslo jest jakos zaszyfrowane, tylko nie wiem na ile
skutecznie ;)

A program UserPort nie pomaga?
Wlasciwie to nie przychodzi mi do glowy, co jest przyczyna braku dostepu
do portu...