Re: Vista i regulacja glosnosci

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 11:28:48 MET DST

Dnia 24-08-2007 o 06:22:45 Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Masz włączony mechanizm UAC?

Mam. Czyzby on mogl byc problemem?
BTW: czy da sie jakos wylaczyc powiadamianie UAC dla konta z uprawnieniami
administratora? Troszke to wkurzajace, ze sie administratora pyta o to czy
program uruchomic z uprawnieniami administratora... (nie chodzi mi o
wylaczenie UAC).

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.