Re: Help-DRIVER NOT LESS OR EQUAL

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 02:27:26 MET DST

Użytkownik "Arek" <fake@wirt.pl> napisał w wiadomości
news:faih2t$6f0$1@news2.task.gda.pl...
> Złapałem jakiegoś wirusa, "reklamowacza" jak go nazwał avast.
> Przeskanowałem, reklam w okienkach nie ma, ale to piszę z awaryjnego w
> EE. Programy jak widać chodzą ale ta rozdzielczość...

A jak uruchomisz nie awaryjnie, ale "w trybie VGA", to też?

> Jak uruchamiam normalnie, to po wlogowaniu do konta, kilka sekund od
> naciśnięcia enter po wpisaniu hasła do konta wyskakuje niebieski ekran
> z errorem w tytule.

Przy opisie błędu powinna być nazwa pliku, bywa pomocna w lokalizacji
błędu.

> Da się coś z tym zrobić, czy reinstal nieunikniony ?

Twój problem może sugerować, że coś jest nie halo z grafiką, ale na
razie to tylko przypuszczenie. Może trzeba by odinstalować kartę
graficzną i założyć ją ponownie?
BTW. Sprawdź, czy wtyczka monitora dobrze siedzi w gniazdku... a z samym
monitorem OK?
Ja miałem dość dziwny i niesympatyczny problem - przy odpaleniu systemu
pod monotrem kiepściejszej klasy nie mogłem ustawić rozdzielczości
lepszej, niż 1024x768, gdyż karta graficzna odmawiała przełączenia do
lepszego trybu - niby on był, ale na monitorze pojawiał sie tylko wielki
kursor i czasem koło niego jakieś fuzle, bywało nawet, ze system wywalał
się na niebiesko, gdy za bardzo ruszałem myszą - błąd jednak był w
grafice, stery myszowe 100 % OK. Jak odpalałęm spod lepszego monitora,
rozdzielczość miałęm OK. Sęk w tym, że gdy w międzyczasie było odpalenie
na gorszym, nie pomagał powrót do lepszego - objaw powtarzał się na
lepszym, wszelakie manipulacje nic nie dawały, dopiero CAŁKOWITA
deinstalacja sterowników grafiki i ponowna instalacja rozwiązywała
problem. Może i u Ciebie coś sie pokwasiło w sterach grafiki i trzeba je
wywalić, a następnie całkowicie od nowa założyć?
Zerknij na nazwę pliku, który pokaze się przy komunikacie błędu (jeśli
sie tak stanie) - podaj ją, moze to rzeczywiście grafa?

> Aha, XP Prof SP2 łatany, legal na P4 prescott.

U mnie akurat było to W2kSP4PL, ale nie powinno być chyba zbyt wielkiej
różnicy...?

To oczywiście nie wszystko... ale od czegoś zacznijmy...

--
LH
ICE może uratować życie: