Re: Help-DRIVER NOT LESS OR EQUAL

Autor: marcini <i-marcin_at__NIE_CHCE_SPAMU_tlen.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 12:02:04 MET DST

Arek pisze:
> Złapałem jakiegoś wirusa, "reklamowacza" jak go nazwał avast.
> Przeskanowałem, reklam w okienkach nie ma, ale to piszę z awaryjnego w
> EE. Programy jak widać chodzą ale ta rozdzielczość...
> Jak uruchamiam normalnie, to po wlogowaniu do konta, kilka sekund od
> naciśnięcia enter po wpisaniu hasła do konta wyskakuje niebieski ekran z
> errorem w tytule.
> Da się coś z tym zrobić, czy reinstal nieunikniony ?
>
> Aha, XP Prof SP2 łatany, legal na P4 prescott.
>
> pozdr. Arek

Co do DRIVER NOT LESS OR EQUAL, to sciagnij sobie to:
http://www.microsoft.com/whdc/devtools/debugging/default.mspx
A tu pisza jak tego uzywac:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=50339

Ale skoro usunales z dysku dumprep, to nie wiem czy w ogole bedziesz
mial dostepne zrzuty, bo to chyba byl program ktory je robi...