Re: Sprawdzenie, kto jest na moim udziale

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 23:18:54 MET DST

Użytkownik "Luk" napisał w news:fafg35$4pi$1@news.vectranet.pl...
> Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
> wiadomości news:fafbe2$g4e$1@news.onet.pl...
> Dzięki, faktycznie istnieje przystawka do obsługi udostępnionych danych.
> Jeszcze zapytam się, jak jest to rozwiązane w Windows Server 2003. Czy

Nie wiem jak w WS2003, ale przypuszczam, że nie gorzej.
W Viście sobie obejrzałem właśnie, działa net session, działa fsmgmt.msc
można się podłączyć do innego komputera.
Ciekawostka, runas na admina na net session nie starcza. Szczęśliwie, obecny
tu Michał zwrócił mi uwagę, że prawomysz, uruchom jako admin na cmd.exe
jest 'ważniejsze' od pisanego runas i wtedy wszystko działa.

> oprócz obsługi udostępnianych danych na dysku serwera, jest możliwość
> zbiorczego przejrzenia wszystkich połączeń z komputerami podłączonymi do
> tego serwera (mogę z okna konsoli podłączyć się do innego komputera, ale
> nie
> mam w takim wypadku możliwości obejrzenia wszystkich połączeń)?

Dlaczego by nie, z tej Visty podłączyłem się do kompa z Windowsem 2000
i widać jego udziały, sesję, i otwarty plik (katalog).
Więc z serwerowego windowsa wydaje się tym bardziej.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)