Re: odzyskać skasowane pliki

Autor: Kamikazee <niema_at_niema.invalid.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 22:11:10 MET DST

se pisze:
> Jakie są nowe niedrogie albo bezpłatne programy które skutecznie odzyskują
> pliki też z dysków USB? Próbowałem finalrecovery ale wersja demo działa
> tylko na pliki do 64KB i nie da się przetestować programu. Inne programy nie
> rozpoznają mi dysku usb.

Odzyskiwanie danych

Spis programów freeware do odzyskiwania danych z dysków twardych.

TestDisk - odzyskiwanie zamaznych partycji
PhotoRec - odzyskawanie plików z dysków twardych
Licencja: Opensource
http://www.cgsecurity.org/

NTFS Undelete
Licencja: Freeware
http://www.ntfsundelete.com/

Restoration
Licencja: Freeware
http://www.softpedia.com/

Recuva
Licencja: Freeware
http://www.recuva.com/

Undelete Plus
Licencja: Freeware
http://www.undelete-plus.com/

--
Freeware Warszawa Mozilla Windows kopia partycji dysku bezpieczeństwo
szyfrowanie danych