Re: Win XP - nie bootuje

Autor: Damian Indygo Mikoda <dmikoda_at_gmail.com>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 11:34:35 MET DST

Suplement do pięknego zakończenia wątku.

Komputer trafił na warsztat zaprzyjaźnionego komputerowca. Pierwsza
diagnoza: dysk, druga: płyta główna, trzecia: what the fuck?!

Ostatecznie okazało się, że windowsowy fdisk nie potrafi posprzątać
swoich partycji. Pomógł jakiś hardcorowy odpowiednik Linuxowy (z tego
co zrozumiałem, rozmiary partycji należało mu podać w clusterach a nie
w megabajtach(!), jakiś "userfriendly" soft spod innego linuxa w ogóle
nie podjął współpracy). Suma sumarum, dane przetrwały a komputer śmiga
jak złoto. Aktualnie na moich 80 GB mam trzy partycje:

1) system 17,9 GB
2) temp/swap i na niej plik wymiany stałej wielkości 5,07 GB
3) dane. 51,4 GB

Tak więc wielkie ukłony dla wszystkich mniej lub bardziej
zaangażowanych w moją sprawę.

--
Pozdrawiam. Damian