Re: Dekompresja przez sieć

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 11:07:29 MET DST

"Wiktor S." <SPAM.wswiktor@poczta.SPAM.fm.SPAM> Odpowiedz na
news:fa50g4$cem$1@news.onet.pl:

> Jak się "nie da". Przez normalne otoczenie sieciowe. Tylko trzeba sieć
> poprawnie skonfigurować.

A gdzie znaleźć opis jak to skonfigurować?
Bo nie moge przeskoczyć hasła dostępu. Założyłem na kompie B, konto
użytkownika o nazwie i hasle z A, ale gdy próbuje w otoczeniu sieciowym
dobrać się do udostępnionych dla usera A to wpisanie tego hasła i loginu nie
działa. Odrzuca mnie pisząc że złe hasło...

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski