problem z Autohotkey

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 11:02:50 MET DST

mam problem ze skryptem Autohotkey-a:

LWin::
Send {Delete}
return

...czyli Delete pod lewym klawiszem Windows :)
banalna rzecz ale dla mnie to jak wynalezienie myszki - duzo
pracuje w Autocad i uzywam funkcji Detele kilkaset razy
dziennie - teraz zamiast machac jak szalony reka na prawo
i lewo mialem tego "dodatkowego" Delete-a, no ale do czasu...
Skrypt zaczal sie gryzc (nie wiem dlaczego) z Autocadem.
Nie dziala w trybie rysunkowym (nie usuwa kresek, napisow)
chociaz ciagle dziala kiedy np. edytuje tekst (czyli usuwa literki)...
Nie wiem skad ten problem, probowalem cos zmieniac, ale nie
pomaga - dziala przez pierwsze 5-10 minut a potem koniec
i trzeba restartowac komputer...
Moze ktos wie jak to wyleczyc ??
MOZE KTOS WIE JAK ZMAPOWAC TEN KLAWISZ
w rejestrze ? (zdaje sie ktos cos kiedys wpominal o tym,
ale nie jeste pewny) - POMOCY !!

Zz