Re: bootowalny pendrive z windows XP

Autor: umpacha <umpacha_at_spam.gazeta.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 00:30:42 MET DST

umpacha wrote:

> sciagnolem z M$
> 1. WindowsXP-KB310994-SP2-Pro-BootDisk-PLK.exe
> 2. oraz virtual flopy drive
> generuje mi 2 stacje dyskietek
> ja potrzebuje ich 6
> ale nic pakuje 1 mam w "A" obraz 1 dyskietki
> nastepnie za pomoca
> 3. "HP USB Disk Storage Format Tool, Version 2.0.6"
>
> probuje sformatowac USB systemowo
> oczywiście nie udanie mam komunikat
>
> There are no valid DOS system files at the specified location.
>
> wiem że nie DOS bo to XP SP2
> 4. czyzbym teraz VMWare zainstalować żeby sformatować Pendrive?
> [...]
zaczolem ściągać Virtual PC, ale chyba nie da się zbootować z dyskietki
CHYBA że na VIRTUALNYM PC najbierw zainstaluje windowsa a w nim virtual
floppy drive
ciekawe czy taki virtual w virtualu juz bedzie potrafil sformatowac USB
w dosie bylo by to format a:/s i juz
pierdolony M$

chyba dziś nie zasne