Re: jaki antyvir? nod32 VS kaspersky? czy inne?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 00:24:33 MET DST

Użytkownik "Andrea" <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> napisał w
wiadomości news:46c4cc9e@news.home.net.pl...
> No to ustaw sobie żeby nie alarmował o ciachach i po problemie. Każdy
> program wymaga jakiejśtam konfiguracji.

Ja swój antywir ustawiłem, że ma heurystykę "paranoid"... w każdym razie
wysokoczułą, jakoś nie mam problemów z "kukiz" :)
Fakt, że jak ad-aware odpalę, to czyszczę do zera co pokaże, nie
narzekam. Imesha, ani Kazy oryginalnej nie używam, więc tnę do końca.
Jeszcze nic się nie zbuntowało.

--
LH
ICE może uratować życie: