Re: codzienny backup

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 12:52:42 MET DST

Konrad Kosmowski schrieb:

(...)

> Tak. Robocopy porównuje pliki w źródle i celu oraz kopiuje tylko te, które
> uległy zmianie.

Z zastrzezeniem, ze codzienne nadpisywanie starych plikow nowymi to w
zasadzie ciezko uznac backupem :)

Co jak po dwoch dniach zauwazy, ze wczorajsze pliki z jakiegos powodu
maja wielkosc 0 bajtow, i nadpisaly arcywazne rzeczy?

Przynajmniej powinno byc jakies proste wersjonowanie (dzisiaj, wczoraj,
przedwczoraj, tydzien temu, itp.).

--
Tomasz Chmielewski