Re: jaki antyvir? nod32 VS kaspersky? czy inne?

Autor: Kłapouchy <john_at_doe.com>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 23:27:12 MET DST

Dnia 15.08.2007 Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> napisał/a:

> Bardzo oryginalne podejście. Wynika raczej jednak z kiepskiego
> skonfigurowania programu tudzież z niezrozumienia różnicy między
> wirusem/robakiem a różnorodnym riskware

Nie bardzo rozumiem co chcesz powiedzieć :) Czyjego niezrozumienia? ;P
Pragnę nadmienić, że bardzo podobał mi się (na podstawie tabelek i ceny)
F-prot. Ale skoro to, że łaziłem po stronach z oprogramowaniem do
usuwania malware itp jest dla mnie śmiertelnym zagrożeniem a możliwości
konfiguracji lekko półśmieszne, to zrezygnowałem. Nie chcę biegać co
chwila do sekretarek bo "cuś mi tu wyskoczyło!"

--
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*