Re: [Vista] wysiadanie Internetu po jakims czasie

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 08:12:53 MET DST

Dnia Tue, 14 Aug 2007 23:17:03 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> Niezupełnie :-).

To poszukam jeszcze czegoś innego... Ale nie przypuszczam że to mógłby
być wirus czy inny spyware, nie instaluję programów z niepewnych źródeł.

> A, Neostrada. Która regularnie zmienia swój adres IP. Miałem kiedyś
> router US Roboticsa, który po każdej takiej zmianie wymagał restarrtu,
> inaczej nie było netu, choć w podglądzie statusu pokazywał działające
> połączenie. Przypuszczam, że u Ciebie problem jest podobny. Spróbuj
> zmienić sterowniki do modemu na najnowsze.

Zdaje się że mam najnowsze.

> Poszukaj też poprawek
> dotyczących obsługi DHCP, modemów, dialupu, dla Visty tutaj:
> http://kbupdate.info/windows-vista-2007-08.php.

OK, dzięki za radę. DHCP - nie sądzę, nie używam, ale reszta się przyda.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com