Re: [Vista] wysiadanie Internetu po jakims czasie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 23:17:03 MET DST

Dnia Tue, 14 Aug 2007 22:52:54 +0200, MadMan napisał(a):

> Avast. Jutro zrobię gruntowny skan.

> Nie, wystarczy Windows Defender?

Niezupełnie :-).

> Neostrada podłączona przez modem Thomsona - wersja "czarna".
> Zainstalowane tylko sterowniki producenta i skonfigurowałem dial-upa.
> Udostępniam net jednemu komputerowi, w porywach do dwóch, podłączona do
> sieci jest też drukarka. IP w sieci lokalnej mam stałe (reszta urządzeń
> też). Podejrzewam że to nie problem z DNSami, bo pisząc "ping działa"
> miałem na myśli "ping wp.pl" czy coś w tym stylu. Jako że z wp.pl nie
> korzystam to chyba miarodajny test?

A, Neostrada. Która regularnie zmienia swój adres IP. Miałem kiedyś
router US Roboticsa, który po każdej takiej zmianie wymagał restarrtu,
inaczej nie było netu, choć w podglądzie statusu pokazywał działające
połączenie. Przypuszczam, że u Ciebie problem jest podobny. Spróbuj
zmienić sterowniki do modemu na najnowsze. Poszukaj też poprawek
dotyczących obsługi DHCP, modemów, dialupu, dla Visty tutaj:
http://kbupdate.info/windows-vista-2007-08.php.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/