Re: [Vista] wysiadanie Internetu po jakims czasie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 22:39:31 MET DST

Dnia Tue, 14 Aug 2007 21:44:06 +0200, MadMan napisał(a):

> Witam,
>
> od około miesiąca mam Vistę i ciągle mam z nią jeden nierozwiązany
> problem. Otóż po jakimś czasie od włączenia systemu (różnie, od ok. 10
> godzin do chyba 28 - to rekord, takie czasy włączenia systemu mam ze
> względu na hibernację) prawie całkowicie "wysiada" Internet - nie można
> ściągnąć poczty, wchodzić na strony WWW itp. Programy zgłaszają różne
> błędy - "socket error", przeglądarki wypisują że nie można się połączyć
> itd. Dla odmiany polecenie "ping" działa bez zarzutu, zaś uruchomiony
> [...]

Masz antywirusa? Przeskanowałeś system jakimś programem antyspyware?
Jeśli tak, to napisz jeszcze w jaki sposób dostajesz Internet.
Konkretnie - czy korzystasz z jakiegoś routera z DHCP. Jeśli tak, to
ustaw sobie stałe IP i stałe adresy DNS.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/