[Vista] wysiadanie Internetu po jakims czasie

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 21:44:06 MET DST

Witam,

od około miesiąca mam Vistę i ciągle mam z nią jeden nierozwiązany
problem. Otóż po jakimś czasie od włączenia systemu (różnie, od ok. 10
godzin do chyba 28 - to rekord, takie czasy włączenia systemu mam ze
względu na hibernację) prawie całkowicie "wysiada" Internet - nie można
ściągnąć poczty, wchodzić na strony WWW itp. Programy zgłaszają różne
błędy - "socket error", przeglądarki wypisują że nie można się połączyć
itd. Dla odmiany polecenie "ping" działa bez zarzutu, zaś uruchomiony
program wiadomości błyskawicznych (w moim przypadku Psi) działa bez
zarzutu.

Co może być problemem?

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com