Re: Jak poprawić przyporządkowanie ikonek do typów plików?

Autor: michalek <michales_at_polbox.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 09:55:33 MET DST

> Dla Worda;
> Znajdz HKEY_CLASSES_ROOT\.doc
> w prawym oknie odczytaj wartośc domyslną np.Word.Document.8
> Przejdz do tego klucza i znajdz tam DefaultIcon:

Nie mam nawet takiego wpisu

> Dla Excel:
> HKEY_CLASSES_ROOT\.xls
> w prawym oknie odczytaj wartośc domyslną np.Excel.Sheet.8
> Dalej wykonaj jak z Wordem

Podobnie jak z Wordem - brak wpisu

> W przypadku ikon na pulpicie takie objawy może powodować
> uszkodzony plik z ikonami.

O tym wiem, pierwsze co zrobiłem to wykasowałem go.
Ale nie przyniosło zmian.

> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
> wartosc ciagu "Max Cached Icons" = np. 4000

Tego wpisu też nie mam

Zaczynam się zastanawiać czy jakiś "szkodnik-malware" nie uszkodził
wpisów w rejestrze.
Program regedit wysypuje się przy każdym uruchomieniu z komunikatem
o błędzie.
Używam więc Regedt32 - czy to możliwe że "nie widzi" on wszystkich
wpisów?

> Inną możliwością - bardziej prawdopodobną -są kłopoty z kartą graficzną.
> Mogą to być źle działające sterowniki albo przegrzewająca się czy wręcz
już
> uszkodzona karta (procesor graficzny lub pamięć na karcie).
> W pierwszym przypadku należy ściągnąć nowsze sterowniki do karty i do
> chipsetu/AGP (niekoniecznie najnowsze) i prawidłowo je zainstalować:

Sprzęt funkcjonuje bez zarzutu. To sprawdzałem.

Dzięki za bardzo wyczerpujące podpowiedzi.
Będę wdzięczny jak ustosunkujesz się do moich spostrzeżeń na temat
wpisów/ich braku w rejestrze.