Re: Codzienny BSOD - Jak się go pozbyć?

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 09:00:48 MET DST

Komputer w środku czysty jak łza. Na procku nowa pasta, styki pamięci i
kart dokładnie przeczyszczone. Niestety Osiołek działa max kilka godzin po
czym wyświetla komunikat mówiący tylko "eMule has crashed...". Jeśli zrobi
tak kilka razy dziennie to system z nudów też postanawia się wysypać i
wyświetla opisany wcześniej komunikat na niebieskim tle.

Miałem nadzieję, że tym razem może Osiołek dawał ciała więc ściągnąłem
kilka innych. Na każdym to samo, podziała kilka godzin i się sypie.

W dodatku wygląda no to, że cFos którego do tej pory podejrzewałem, jest
niewinny.

Pomyślę jeszcze co mogłem robić lub instalować na kompie kiedy Osiołek
zaczął się sypać. Na razie przychodzi mi do głowy jedynie nowa wersja
Outpost Firewalla. Postaram się wrócić do poprzedniej wersji i zobaczę
efekty.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *