Re: Codzienny BSOD - Jak się go pozbyć?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 15:14:49 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:z4g249yvxhw1.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...
> Odinstalowałem Cfosa i zrobiłem restart maszyny. Jeżeli w ciągu 3-4
> dni
> błąd się nie powtórzy to mam winnego. Wtedy zostanie tylko bug report
> do

No, zobaczymy. Oby nam się.

> ekipy Cfosa. Chociaż wcześniej porozłączam pudło i wpuszczę do środka
> odkurzacz i delikatny pędzelek. Przy okazji poprzemywam styki benzyną.

Pędzelek - owszem, odkurzacz - tak, z ostrożnością. Benzyna - tylko
bardzo czysta, bo te popularnie spotykane mają jakieś fuzle i nalot
pozostaje, aby tylko nie został na stykach. Bezpieczniejszy, także
ogniowo, będzie czysty (ten z Zielonej góry chyba jest lepszy,
przynajmniej do drinków) :) spirytus, po nim nie ma fuzli.
Ważne, zmonitoruj w BIOSie, jak z temperaturą elementów.

Powodzenia, oby nam się...

--
LH
ICE może uratować życie: