[Vista] System zablokował niektóre programy

Autor: Roch Brada <jacfef_at_DELETE.o2.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 11:07:21 MET DST

Witam,
Otóż mam problem z Windows Vista Home Basic. Mam program w autostarcie,
który do działania wymaga uprawnień administratora. Więc we właściwościach
skrótu zaznaczyłem "uruchom jako Administrator".

I teraz przy każdym starcie systemu, w tray'u pojawia mi się dymek "System
Windows zablokował niektóre programy". Trochę mnie to irytuje kiedy muszę
"wyklikać" jego uruchomienie.

Oczywiście mogę wyłączyć UAC i nadać sobie prawa Administratora, ale nie
chce tego robić.

Czy jest jakiś inny sposób, aby uruchomić "z automatu" program z
uprawnieniami Administracyjnymi?

Program ten nazywa się Core Temp i służy do monitorowania temperatury
procesora. Może to coś pomoże ;)

Dziękuję za wszelką pomoc.

--
Pozdrawiam,