Re: wywalający się outlook i ntdll.dll

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 12:39:16 MET DST

> Sprawdziłem na początku i dlatego zacząłem podejrzewać jakiś bajzel w
> pilkach pst - na innym userze wszystko działało poprawnie, a na tym
> jednym się wysypywało.
tez mi sie tak wydaje
> Nie sprawdziłem jeszcze jednej możliwości - profil jest domenowy i
> właściwie mógłbym go uruchomić na innym komputerze i sprawdzić jak
> działa.
w zasadzie chodzilo mi o to zeby stwierdzic czy to w plikach poczty cos
nie jest przypadkiem namieszane. Jesli tak to zapewne szkoda ci
wszystkie foldery poczty po prostu wyrzucic... zacznij od tego zeby
przeniesc pliki poczt gdzies na boku (chyba stworzy sobie nowe) i spr
czy dziala, jesli tak to definitywnie pliki poczty i wtedy moze zacznij
od przywrocenia i wyrzucenia niewaznych: kosz, moze wyslane? chyba
rowniez nie zdazysz zrobic kompaktowania folderow? moze jesli inaczej by
  outlook reagowal jesli inaczej wygladalyby w srdoku takiego pliku.

Aha z tego co pamietam to OE jest ograniczenie plikow poczty do 2GB (std
ograniczenie programow gdzie uzywa sie 32 bitowych zmiennych), moze
rowniez w twoim outlooku tez tak jest (ew 4GB) spr czy pliki
niebezpiecznie sie zblizaja do tego ograniczenia.

Aha spr jesli mozesz odpalic outlooka gdy nie ma on sieci lub inaczej
kazac mu nie sciagac maila na starcie (moze to to?) i np wtedy jesli by
zyl to np zrobic kompaktowanie folderow?