Re: wywalający się outlook i ntdll.dll

Autor: JS <jsalacki_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 23:00:58 MET DST

On 10 Sie, 18:33, fijak <per...@server.com> wrote:
> JS ośmielił się napisać:> Mam problem z outlookiem 2003:
>
> moze zainstalowaly ci sie jakies aktualizacja automatyczne? jesli nie to
> moze wlasnie tego sprobuj - zainstalowac wszytskie laty. Sprawdz czy tak
> samo wyglada na innym profilu (tzn na innym uzytkowniku)

Sprawdziłem na początku i dlatego zacząłem podejrzewać jakiś bajzel w
pilkach pst - na innym userze wszystko działało poprawnie, a na tym
jednym się wysypywało.
Aktualizacje raczej się nie doinstalowały.
Nie sprawdziłem jeszcze jednej możliwości - profil jest domenowy i
właściwie mógłbym go uruchomić na innym komputerze i sprawdzić jak
działa.

Jacek