Re: podmiana numeru seryjnego / licencji

Autor: Shoovar <shoovar_at_poczta.fm>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 20:48:14 MET DST

Dnia Fri, 10 Aug 2007 18:53:43 +0200, zxc napisał(a):

> ave!
>
> notebook z instalka win xp prof pl oem, ktora jest na ukrytej partycji z
> kupa dodatkow, ktore przy okazji sie instaluja i roba niezly smietnik
>
> czy mozliwa jest instalacja systemu win xp prof z plytki (jakiegos
> pirata czy z MSDNAA) i pozniejsza zmiana numeru seryjnego na ten co jest
> na naklejce pod spodem notebooka? czy jakies zabezpieczenia porobili?
> najlepiej pasowalaby mi instalacja windowsa akademickiego(bo mam go
> akurat pod reka) i zmiana seriala..
> przerabial to ktos? dziala?
> ewentualnie inne metody...

> [...]

Wersja akademicka z którą przyszło mi się zetknąć żąda normalnie numeru
podczas instalacji więc nie widze problemu. Podajesz numer ze swojej
naklejki i tyle. Poza tym w sieci są i dokładne opisy sposobu zmiany numeru
seryjnego (nawet Microsoft taki opis opublikował) i programy umożliwiające
taką zmianę. Wystarczy poszukać

pozdroovka
Shoovar