podmiana numeru seryjnego / licencji

Autor: zxc <dup_at_com.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 18:53:43 MET DST

ave!

notebook z instalka win xp prof pl oem, ktora jest na ukrytej partycji z
kupa dodatkow, ktore przy okazji sie instaluja i roba niezly smietnik

czy mozliwa jest instalacja systemu win xp prof z plytki (jakiegos
pirata czy z MSDNAA) i pozniejsza zmiana numeru seryjnego na ten co jest
na naklejce pod spodem notebooka? czy jakies zabezpieczenia porobili?
najlepiej pasowalaby mi instalacja windowsa akademickiego(bo mam go
akurat pod reka) i zmiana seriala..
przerabial to ktos? dziala?
ewentualnie inne metody...

notebook to ibm r60