Drukarka - udostępnianie

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 17:55:36 MET DST

Widzę temat związany z drukarką i przy tej okazji coś mi się przypomniało.
U znajomego do W2K SP4 podpięte są dwie drukarki. Jedna Canon (jako
domyślna) i druga HP PSC 1410 (mam taką samą i te same sterowniki).
W Panel Sterowania/Drukarki widoczne są prawidłowo obie drukarki, na
drukarkach można drukować (wydruki wychodzą).

Problem w tym, że we właściwościach HP wszystkie opcje są nieaktywne
(wyszarzone).

Zobaczyłem to przy okazji programowego sprawdzania ilości tuszu w
pojemnikach, która to opcja wyrzuca, że nie można się skomunikować z
urządzeniem. Trochę mnie to dziwi. Na tym samym systemie, sterownikach u
mnie jest ok.

Może ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Zależy mi szczególnie na tym wyszarzeniu, co do komunikacji to nie miałem
akurat wtedy czasu tego sprawdzać.

Z góry dzięki za podpowiedzi.

--
Artur