Re: vbs i excell - prosze o pomoc.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 04:41:51 MET DST

On Tue, 07 Aug 2007 21:48:02 +0200, MrKramer wrote:

> Ok super wielkie dzieki.
> Jakos to sobie dopasuje do swoich potrzeb, ale wyglada ze to jest to
> czego chcialem
> Mam jeszcze pytanie. Czy mialbys jakiegos helpa (najlepiej w postacie
> chm, albo wiesz moze gdzie takowy sie znajduje) do polecen (czy jak to
> sie nazywa) zeby uzywac excelowe odwolania w vbs.
> Moj manual jest tylko do vbs w najprostrzej formie i niestety tego nie mam.

Jak to "używać Excelowe odwołania w vbs"?
To jest obiekt Excel.Application i opis do niego znajdziesz w MSDN - szukaj
Excel Application Object Model. Znajdziesz opis i przykłady wykorzystania.
A przy pisaniu skryptów w VBScript/JScript jako helpa używam Microsoft
Platform SDK - do ściągnięcia z Microsoftu za free (uwaga: duże jest -
około 400-600 MB)

--
Pozdrawiam
Piotrek