Re: vbs i excell - prosze o pomoc.

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 21:48:02 MET DST

Piotr Smerda pisze:

> Tak na szybko :
>
> Set objExcel1 = CreateObject("Excel.Application")
> Set objWorkbook = objExcel1.Workbooks.Open("C:\Scripts\plik3.xls")
> Set objExcel2 = CreateObject("Excel.Application")
> Set objWorkbook = objExcel2.Workbooks.Open("C:\Scripts\plik2.xls")
> objExcel2.DisplayAlerts = FALSE
>
> For k = 1 to 4
> For l = 1 to 10
> objExcel2.WorkSheets("Arkusz1").Cells(l,k).Value =
> objExcel1.WorkSheets("Arkusz2").Cells(l,k).Value
> Next
> Next

> [...]
Ok super wielkie dzieki.
Jakos to sobie dopasuje do swoich potrzeb, ale wyglada ze to jest to
czego chcialem
Mam jeszcze pytanie. Czy mialbys jakiegos helpa (najlepiej w postacie
chm, albo wiesz moze gdzie takowy sie znajduje) do polecen (czy jak to
sie nazywa) zeby uzywac excelowe odwolania w vbs.
Moj manual jest tylko do vbs w najprostrzej formie i niestety tego nie mam.