Re: Codzienny BSOD - Jak się go pozbyć?

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 21:30:09 MET DST

Lawrens Hammond wrote:

> Tylko przed włączeniem swapa upewnij się, że został skasowany jego plik.
> Nie wiem, czy nie należało by też wywalić pliku hibernacji, jednym
> odptaszeniem/zaptaszeniem. Też fizycznie go skasować...

Kilka godzin temu zrobiłem jak kazałeś. Wyłączyłem swapa, zrobiłem reset,
upewniłem się czy plik został napewno usunięty i ponownie założyłem swapa.
Pliku hibernacji nie posiadam bo korzystam z tego bardzo rzadko i jeśli już
to tylko hibernacja do pamięci.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *