Re: DPCs ((deferred procedure call )obciąza komputer (horor)

Autor: Zygfryd <zzbez_at_adre.su>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 01:09:44 MET DST

> Przechodziłem to.. winnym okazały sie

Chyba wiem co u mnie było przyczyną

Napisałem że virusów nie ma gdyż uruchomiłem skaner Mksvir
który żadnych virusów nie znalazł ale no właśnie

Uruchomiłem program Spyware Doctor i ten znalazł z setkę trojanów i rotkitów
Nie znam się na tym ale program oznaczył to co znalazł jako bardzo
niebezpieczne
Po usunięciu tychże jak ręką odjął , nic nie zamula komputera... póki co
(mam nadzieję zę tak pozostanie :) )

Darek