Re: Win XP Pro i Photoshop Elements CE

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 14:16:09 MET DST

Użytkownik "RoboD" <robert.dz_usun_spatrap_@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:sp4ntjobqair$.dlg@robert.dz...
> Witam
>
> Może ktoś wytłumaczy mi zachowanie sie aplikacji Photoshop Elements CE
> 5.0
> http://images28.fotosik.pl/45/99742a51804f0b22.gif
> Po otworzeniu programu nic w nim nie robię, prosta linia po wzroście
> w pliku wymiany, to moment od wywołania zamknięcia PS do chwili
> odzyskania
> panowania na komputerem. System Win XP Pro 512 RAM, plik wymiany
> ustawiony
> na 0,75-1,5 GB. W PS ustawienia pamięci są domyślne: Cache levels 6,
> maximun used by PS 55% = ~ 241 MB

Twojego problemu bezpośrednio może nie rozwiążę...
Ale zdecydowanie, dołożyłbym RAM, ile wejdzie.
Ostatnio jak mi padła kość jednogigowa i z 2 zrobiło się 1 giga, to
BARDZO narzekam, że mam ZA MAŁO pamięci. Na już mam zajęte 1.3 giga,
wiadomo, nie mając fizycznej, system musi sie posiłkować swapem. A to
młócenie dyskiem i sliimaaaczeeenieeee... A jestem w trakcie
odzyskiwania danych...

--
LH
Zjadłeś wszystkie rozumy?