Re: Trzymajcie kciuki, sprzątam po wybuchu bomby :))

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 14:07:59 MET DST

news:7q5c26umz3nw.dlg@kwinto.prv...
> Dnia Thu, 2 Aug 2007 13:00:19 +0200, Lawrens Hammond napisał(a):
>
> [...]
>
> Ułatwię Ci zadanie - użyj EncSpot, Audio Identifier, ewentualnie MP3
> Trim lub MP3 Doctor.

Dzięki :))
Acz ja muszę wyłapać niuanse, których nie wiem, czy wyłapie program :)
Moje empecze są wszystkie sprawdzane, sztuka po sztuce, tak samo z
filmami.
Cały czas sprzątam, po kawałku przenoszę wszystko co dostępne, usuwam
dublety, a następnie sprawdzam zawartość. Bywa, ze jeden plik pojawił
sie w 4 miejscach :)) A jeśli plik ma np. 3 GB (ISO płytki DVD) :) to
kapkę trwa, zanim sie to sprawdzi :)

> :-)

System na razie trzyma się. Przy okazji, załatwiłęm :)) jeden dysk, a
ściślej jego zawartość :)) Mam w rejestrze ustawione resetowanie
licznika błędów przy UDMA. Na jednym z dysków była sobie partycyjka z
danemi różnemi :)), nagle "przestała" się czytać, a tym bardziej pisać.
Nagrywarkę już chciałem wywalać na śmietnik i kupować nową. Ale,
wymieniłem kabel :)), wyłączyłęm resetowanie licznika, ową partycję i
tak już w drobiazgi rozwaloną :)) (Ale na szczęście nic istotnego,
wszystko już dużo wcześniej, co ważne, zostało zabezpieczone, inaczej
bym oczywiście, znacznie ostrożniej walczył o nią, choćby GDB) spuściłem
w cholerę, założyłem nową, dysk chodzi cacy, nagrywarka super :) Na dysk
teraz zrzucam backup, bo sprawdziłem go w iunny sposób i nawet HDD
regeneratorem przejechałem - zero błędów.
Tak więc powoli sobie działam, mam zajęcie :)

--
LH
Zjadłeś wszystkie rozumy?