Re: zautomatyzowanie telneta?

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <usenet_at_wytnij.karolciesla.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 15:09:01 MET DST

Tomasz Chmielewski napisał(a):
> I co to za router? Sporo wspolczesnych routerow ma zainstalowany taki
> czy inny system operacyjny i daje sie "oprogramowac/oskryptowac".

Sprawa ciekawa dosc... US Robotics ADSL Wireless Gateway 9106.
Jak mialem Neostrade - dzialal bez problemu. Odkad mam net24 na linii
tepsy - jest problem. Co 24 godziny (czyli podczas gdy netia zmienia mi
adres IP) nastepuje zerwanie polaczenia i nie nawiazuje sie ponownie. W
neo nie bylo problemu, mimo ze tez co 24 godziny zmieniali adres IP.
Chodzi to na jakims linuxie/unixie - po zalogowaniu sie telnetem mozna
odpalic shella co to sie zwie BusyBox.
Procek to chyba motorolka jakas.

--
pozdro, karol