Re: Menu Start, często używane programy

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 12:33:12 MET DST

Quoted:
Tomasz (brakadresu@interia.eu)
in news:v9fbymqnik1k$.tudy87wt4s1b.dlg@40tude.net

> Chodzi Ci o to żeby pojawiały się tam jakieś skróty po ich użyciu
> czy żeby był tam jakiś program na stałe? Jeżeli na stałe to po
> prostu przeciągnij jego skrót myszą. Jeżeli używany ostatnio to
> zniknie z czasem bo lista ma zdefiniowaną długość od 0 do 30.

Zniknie z czasem albo zniknie od razu, jeśli zrobię na nim prawoklik i
wybiorę "Usuń z tej listy". Tylko że w tym przypadku już się nigdy nie
pojawi, mimo że często będę uruchamiał ten program czy skrót.

> P.S.
> Osobiście mam wyłączoną listę ostatnio użytych ale w Menu Start mam
> kilkanaście najczęściej używanych poprzeciąganych ręcznie. Może o
> to Ci chodzi?

A ja nie mam wyłączonej, więc Menu Start składa się u mnie z dwóch części --
górnej i dolnej, oddzielone poziomą linią:
http://tinyurl.com/248fw9
Górna to ta, którą Ty masz. Można coś do niej dodać ręcznie, usunąć itd.

Dolna natomiast zmienia się sama dynamicznie (programy ostatnio czy często
używane) i nie można do niej nic dodać przeciągając myszką. Można natomiast
kliknąć prawym i wybrać "Usuń z tej listy" (jest pod linkiem powyżej). Ale
wtedy nie wiem, jak to z powrotem dodać, bo samo się już nie doda. Windows
gdzieś zapisuje, żeby tego programu nie umieszczać już nigdy na dolnej
liście, a ja nie wiem, gdzie.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.