Re: Menu Start, często używane programy

Autor: Tomasz <brakadresu_at_interia.eu>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 09:48:47 MET DST

Dnia Wed, 1 Aug 2007 03:16:08 +0200, Marcin Szumilas napisał(a):

> WinXP, zapomniałem napisać.
> Może zbytnio zamieszałem; jest Menu Start, w którym na dole jest lista
> programów często używanych. Można kliknąć prawym na czymś z tej listy i
> wybrać "Usuń z tej listy". Tak zrobiłem i nie wiem, jak odwrócić ten proces.
> Może ktoś podpowie?

Chodzi Ci o to żeby pojawiały się tam jakieś skróty po ich użyciu czy żeby
był tam jakiś program na stałe? Jeżeli na stałe to po prostu przeciągnij
jego skrót myszą. Jeżeli używany ostatnio to zniknie z czasem bo lista ma
zdefiniowaną długość od 0 do 30. Ostatnio użyty jest na górze i przesuwa
się w dół aż zniknie w miarę dodawania się innych ostatnio użytych.

P.S.
Osobiście mam wyłączoną listę ostatnio użytych ale w Menu Start mam
kilkanaście najczęściej używanych poprzeciąganych ręcznie. Może o to Ci
chodzi?