Re: brak dzwieku

Autor: Guffi <guffic_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 19:15:20 MET DST

Lawrens Hammond pisze:
> Użytkownik "Guffi" <guffic@gmail.com> napisał w wiadomości

> Sprawdź, czy BIOS przy starcie nie zgłąsza "Resources conflict", (nie musi).
> Czy odpowiednie komponenty nadal są w BIOSie powłączane.
nie sprawdzalem, ale pod linuksem (jakis knoppix) dzwiek dziala, wiec
powinno byc ok
> Wreszcie - może się okazać, miałem tak na jednej płycie, że np. w ogóle nie
> widział karty TV. Ani trochę, nie zgłąszał też konfliktu zasobów. Nic, po
> prostu karty nie ma. A karta sprawna, system i płyta też. Może "ten typ tak
> ma"?

generalnie jakies urzadzenie tam widzi..., podpowiem, ze ta karte
instalowalem juz kilka razy na tym kompie i tak zawsze bylo, ze najpierw
ja widzie jako jedno nieznane urzadzenie, a pozniej doinstalowywalem
sterowniki z CD i byly 3 urzadzenia

> Spróbuj usunąć kartę TV, jak dźwięk wskoczy, ręcznie zmień zasoby dźwięku na
> inny adres i przerwanie, wyłączając wpierw automatyczny przydział zasobów
> dla urządzenia, wsadź kartę TV - możliwe, że odpali na którymś z zasobów
> dźwiękówki, co wyjaśni problem.

jak pisalem wyzej, kiedys mi to dzialalo wszystko..., ale teraz tez
probowalem bez karty TV i nic :( ciagle tak samo sie zachowuje

probowalem tez wywalic wszystkie sterowniki w menadzerze urzadzen - te
ktore sie dalo... i uruchomi ponownie, zeby zainstalowac system
zainstalowl stery od poczatku, ale ciagle to samo

cos mi sie zdaje, ze wina lezy po stronie DirectX, tylko za bardzo nie
wiem jak sie do tego dobrac...

pozostaje przeinstalacja systemu?