Re: brak dzwieku

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 18:51:22 MET DST

Użytkownik "Guffi" <guffic@gmail.com> napisał w wiadomości
news:f637nh$ff3$2@news.task.gda.pl...
> Instalowalem karte TV i teraz w ogole nie mam dzwieku. Odinsalowywalem i
> instalowalem sterowniki wielokrotnie (z plytki do plyty glownej) i nic
> to nie zmienia. W menadzerze uzadzen wyswietla sie uzadzenie Realtek
> AC97, ale nawet regulacja glosnosci sie wlacza i pokazuje blad, ze nie
> ma zadnego uzadzenia. Moze to wina DirectX? Ale jak sobie z tym poradzic?
>
> System: winxp pro z sp2
> plyta gl: gigabyte ga700l chipset nvidia
> karta muz zintegorowana: realtek ac97

Sprawdź, czy BIOS przy starcie nie zgłąsza "Resources conflict", (nie musi).
Czy odpowiednie komponenty nadal są w BIOSie powłączane.
Wreszcie - może się okazać, miałem tak na jednej płycie, że np. w ogóle nie
widział karty TV. Ani trochę, nie zgłąszał też konfliktu zasobów. Nic, po
prostu karty nie ma. A karta sprawna, system i płyta też. Może "ten typ tak
ma"?
Spróbuj usunąć kartę TV, jak dźwięk wskoczy, ręcznie zmień zasoby dźwięku na
inny adres i przerwanie, wyłączając wpierw automatyczny przydział zasobów
dla urządzenia, wsadź kartę TV - możliwe, że odpali na którymś z zasobów
dźwiękówki, co wyjaśni problem.

--
LH.
Ja zawsze byłem cywilizowany. (...)