Re: [w2k3] Zmiana nazwy konta użytkownika

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 11:59:44 MET DST

Dnia Fri, 29 Jun 2007 08:57:04 -0000, iamrosss@gmail.com napisał(a):

> Witam,
> Założyłem konto użytkownika w w2k3, np. Dikon. Loguje się do tego
> konta i system zakłada na dysku w c:\documents and settings folder
> Dikon. Teraz moje pytanie chciałbym zmienić nazwę konta na Dikon1 i
> owszem konto jest zmienione ale folder na dysku pozostaje c:\documents
> and settings\Dikon. Jak zmienić nazwę folder na dysku?

Lepiej było założyć nowego użytkownika Dikon1, zalogować się na niego
raz, przelogować na administratora (ewentualnie przedtem ponownie
uruchomić komputer, żeby żaden proces nie korzystał z konta Dikon ani
Dikon1), a potem skopiować profil Dikon do folderu Dikon1 spod Mój
komputer > Właściwości > Profile użytkowników nadając Dikon1 prawo do
jego użytkowania.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/